Segons Tom Peters a
“The Brand Called You”, la xarxa de contactes és l’eina de marketing més important que hom té. Així doncs, com a
eina més important, hem d’aprendre a crear-la (o augmentar) i a cuidar-la.
Establirem doncs una
estratègia per tal de treure profit a la nostra xarxa, i aquí us deixem 4 claus
a tenir en compte:
1.- Selecciona
contactes que poden crear-te camins cap a les persones a qui vols arribar
(Directius, responsables de rrhh, possibles clients ...)
2.- Selecciona
contactes que et posicionin en un sector o especialitat
3.- Selecciona
contactes que t'obrin la teva xarxa cap a àmbits en els quals vols entrar
(internacionals, d'activitats transversals, d'empreses/entitats que
t'interessen, etc.)
4.- Selecciona
contactes als que puguis oferir alguna cosa de valor en algun moment. Perquè no
es tracta d'acumular, si no que et reconeguin per alguna cosa.
Cal tenir present que es tracta de fer networking, tant presencial com a les xarxes: per exemple, si has conegut a una persona interessant, contacta amb ella a través de les xarxes, de Linkedin, de Facebook. I sobretot, mantenir aquesta xarxa i no deixar que passi molt de temps sense mantenir el contacte.
Imatge extreta de http://www.coachingocupacional.com |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada