S’ha
obert la convocatòria per participar a la borsa de treball de personal d’administració
i serveis per a cobrir, de forma temporal, llocs de treball vacants i substitucions
per al Departament d’Ensenyament.
Qui pot
participar?
Doncs
totes les persones que compleixin les següents condicions:
- Tenir més de setze anys complerts.
- Tenir la nacionalitat espanyola o d'un estat membre de la Unió Europea o d'un dels estats als quals els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors.
- Tenir la capacitat física i psíquica necessària per al desenvolupament de les funcions pròpies de la categoria professional.
- Les persones que tenen reconeguda una discapacitat igual o superior al 33% han presentar un dictamen de l'equip multiprofessional de l'Institut Català d'Assistència i Serveis Socials (ICASS) que acrediti la compatibilitat per a l'exercici de les tasques i funcions del lloc a cobrir i determini, si escau, les adaptacions que el candidat o la candidata necessiti en el lloc de treball.
- No estar inhabilitat/ada per a l'exercici de les funcions públiques ni estar separat/ada, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública
A quines
categories professionals pots participar?
Les
categories professionals que s’ofereixen són les següents
- Fisioterapeuta (B) – FIS
- Educador/a de llar d'infants (B) – EDU
- Tècnic/a especialista en educació infantil (C1) – TEI
- Educador/a d'educació especial en centres públics (C1) – EEE
- Integrador/a social (C1) - INS
- Auxiliar d'educació especial (D1) – AEE
- Oficial/a de 1a, cuiner/a (D1) – CUI
- Oficial/a de 1a, manteniment (D1) – OFI
- Ajudant/a de cuina-netejador/a (D2) – NAJ
- Netejador/a (E) – NET
Tingueu
en compte però, que per cada categoria
professional es demanen uns requisits diferents. Si voleu ampliar aquesta
informació, fes un clic aquí.
Les persones que estiguin
interessades en formar part de la borsa de treball poden formalitzar la sol·licitud d'incorporació abans del dia 5 de juliol de 2012.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada